Статистика



Бібліотечні уроки – «ключ» до бібліотеки Друк e-mail

Активне, творче ставлення школярів до навчання, рівень їх знань у різних сферах науки, техніки, культури великою мірою залежить від розвитку пізнавальних інтересів, самостійності мислення, прагнення до самоосвіти. У процесі формування цих якостей важливу роль відіграє книжка. Але книжка вчить тільки тоді, коли учень уміє працювати з нею, вміє її читати.

Перед бібліотекою постає завдання оптиматизації процесів, направлених  на впорядкування програм розвитку культури учнів. Рівень інформаційної культури визначається вмінням формувати свої потреби в інформації, умінням ефективно її шукати, оцінювати й використовувати. І тому бібліотекарі повинні допомогти читачам зорієнтуватися в інформаційному просторі, виховати активних користувачів інформацією.Допомогти бібліотекарю та вчителю залучити дитину з ранніх років до бібліотеки, навчити працювати з книгою, користуватися інформацією, тобто вручити своєрідний «ключ» до бібліотеки може систематичне проведення в школі уроків бібліотечно-бібліографічної знань (ББЗ). Мета бібліотечних занять у початковій школі полягає в тому, щоб ознайомити молодших школярів з бібліотекою, її книжковими фондами, принципами розміщення книжок на полицях у відкритому для доступу фонді та сформувати уміння користуватися довідково-пошуковим апаратом бібліотеки. За роки навчання в початкових класах діти повинні розвинути потребу в систематичному читанні, знати структуру книжки, уміти визначити її приблизний зміст при швидкому перегляді, вільно орієнтуватися в бібліотеці, вести самостійний пошук та відбір інформації для виконання навчально-пізнавальних завдань, використовуючи книжкові виставки, полиці відкритого доступу, уміти працювати з періодичними виданнями, довідковою літературою, Інтернетом. 3 лютого 2017 року в приміщені бібліотеки МШВ № 1 з учнями  1 – го класу був проведений бібліотечний урок «Подорож в Країну Книг», мета якого була ознайомити учнів з бібліотекою, сприяти залученню учнів до відвідування бібліотеки, ознайомити з основними правилами користування бібліотекою, правилами користування книгою, виховувати любов до книги і бережливого ставлення до неї. З учнями проведена літературна гра  - змагання «Відгадай загадку про книгу», вікторина «Вгадай , з якої казки». (Презентація PowerPoint). Учні здійснили віртуальну екскурсію до бібліотек світу (Показ слайдів різних бібліотек і розповіді бібліотекаря), слухали казку Наталі  Забіли «Про півника , курочку і хитру лисичку», дивилися мутфільм за мотивами казки Л. Українки «Біда навчить», розглядували і читали енциклопедії і дитячі книги.в читальному залі бібліотеки .На згадку про відвідування бібліотеки були подаровані дітям закладки до книги і проводився запис на читальний формуляр перших вибраних  дітьми книг для читання дома.